bio

idag vakna jah 9 något hehe av att någon smsa mig blev så sjukt iri sen hadde jag precis somnat om o gissa vad som händer jo min pappa ringer o ska börja prata med mi ååå.
aja sen vid kl 12 15 mötte jag pappa o vi åkte till stan för jag skulle till tandis XD
efter de mötte jag underbara elin så vi gick o shoppa sen blev de bio i dag med för i går var jag på bio också hahah
i går såg jag stig helmer story den va inte så jätte bra..
men i dag såg vi alvin och gänget 3 åååå vad söttttaaa dom va specielt teodor kärlek till honom <3
men nu sitter jag o spelar xbox love u <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!