e hemma själv

hahah e helt ensam hemm så har precis varit ute med hunden o nu sitter jag o lysnar på justin biebers jul skivav :DD
vet inte riktigt vad jag ska göra men kommer snart på något :))
o i dag va de skola heheh oki känndes så där men de va kul att träffa moa o elin moa hadde klipt håret skit gölligt o elin o jag prata typ 24/7 så lärana blev lite iri XD
o de e ju perfekt att koma lite sen första dagen i skolan sen har vi en nya lärare som inte kan våra namn o jag kunnde inte sluta prata o skrata omg asså de blev ganska lyckad dag
o sen har jag bråkat med micke igen ååååååå han måste ju vafan tänka på vad han säger -.-
pöss pöss!!!
e inte lite drågad XD

Kommentarer
Postat av: TECKNING & FOTO - N.H

TIPS! Var med och tävla om ett eftertraktat, skitsnyggt CRYSTAL BULLET halsband i min blogg!



Två enkla regler, och den kan bli din.

2012-01-10 @ 16:18:02
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/
Postat av: martina97

Bra blogg, bra att jag hitta den :)

2012-01-10 @ 17:11:28
URL: http://sunnydaysdarknights.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!