tråkkkkkk!!!!!

WHO?
Vem är i rummet med dig :
hoppas ingen :S
Vem fick du sms av senast:
micke
Vem tänker du på nu:
micke
Vem pratade du senast i telefon med: pappa
Vems hus var du i senast:
farmor
Vem önskar du att du var med nu
: francine <3
Vem är din favorit släktning: min syrra XD
Vem i din skola går dig mest på nerverna:
melchior
Vart är din telefon:
på min mage XD
Vart är din mamma:
rumert brevid
Vart är din pappa:
hemma hos sig :D
Vart sover du:
i min säng
Vart handlar du mest:
eee ingen aning
Vart fick du tag på tröjan du har på dig:
HM
Vart åkte du senast med bil:
hem
Vart i ditt rum är du:
sängen

WHAT?
Vad åt du senast:
potatisgratäng o rostbiff
Vad drack du senast:
vatten
Vad är de för färg på dina byxor:
svart
Vad är den närmaste saken som är blå:
penna
Vad gillar du mest med skolan:
vänner
Vad är din favorit färg:
blå
Vad är din favorit hemsida:
fb
Vad är ditt favorit sko-märke:
ee vet nt
Vad hör du just nu? :
minna katter håller på:S
Vilken film såg du senast:
oj de vet jag inte :S

WHY?
Varför går du i skolan:
för att jag ska bli smart
Varför repeterar nyhetsuppläsarna sina rapporter?:
de e deras jobb’

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!