2 dagar till jul

yey 2 dagar till jul jag e sjukt glad har köp alla jul klappar men ska kanse köpa några till :D
i dag har jag städat rumet blev jätte finnt de brukar va sjukt stökigt :S
sen har jag även ridigt 2 gånger.
16:15 red jag i min vanliga grupp hadde Britta (värdens bästa) även hon kasta av mig för 4 veckor den :S
va övade förvend gallop de gick bra när jag fatta vilket varv jag va i heheh
20:00 hadde jag mitt andra pass hadde då i mella åkt hem o ätit
vi hoppade och jag hadde armani de gick asså omg så jävla bra :DD även jag va skit närvös :S
aja i morgon ska jag köpa några till paket sen kolla tv o typ chilla :D '
herå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!