Hmmm!!

Under 2011 har jag:
Varit ute en hel natt [X]
Sovit under bar himmel []
Gråtit mig till sömns [X]
Druckit alkohol [X]
Varit medvetslös []
Varit utomlands [X]
Haft sex []
Blivit kär []
Fått mitt hjärta krossat [X]
Förlorat en vän [X]
Bråkat med mina föräldrar [X]
Rymt hemifrån []
Tagit droger []
Sovit i samma säng som motsatta könet [X]
Kännt mig extremt ful []
Lärt känna någon ny [X]
Gjort något jag aldrig gjort förut [X]
Läst ut en hel bok [x]
Solat solarium [X]
Jobbat []
Gjort något riktigt galet [X]
Piercat mig []
Tatuerat mig []
Badat naken []
Sovit en hel dag (]
Dygnat []
Lanat []
Fått en könssjukdom []
Varit gravid []
Varit sjuk []
Varit på begravning [x]
Varit på ett bröllop []
Varit ensam hemma [X]
Haft sex nykter []
Haft sex full []
Funderat på självmord [X]
Kännt så mycket hat för någon [X]
Varit med på tv []

Ditt utseende:
Hårfärg? blond
Längd? 170 typ
Skostorlek? 39
Ålder? 14

Kärlek:
Har du kille just nu? Nej
Gillar du någon? Typ
Vem? de du!!
Tillåter du din kille röra vid dig? Jadå
Överallt? Kanske
Har du haft många förhållanden? 1.

Haft ett "kk" förhållande ? hehee nee

Smak & stil:
Vad har du på dig? jeans o tröja XD
Hur ser dina trosor ut? Vita spets,
Har du någon BH? aa :D
Hur ser den ut just nu? röd svart :D
Hur beskriver du en fjortis? Älskar uppmärksamhet, för mycket smink, kollar snett osv typ.
Hur beskriver du en pluggis? Nån som inte går ut, sitter bara hemma och pluggar typ.

Bad days:
Har du varit full? ja
Har du däckat? Nej
Har du haft sex på fyllan? neee
Har du rökt? Ja
Har du snusat? nopp

Har du gjort något olagligt? Aa
Har du slagit någon ner till marken? nepp
Yes/No:
Är du allergisk mot något? Nej
Tror du på gud? nee
Har du en bästis? Aa
Är du vegitarian? nej

Har du varit med om ett stort gräl? JA


Antingen eller:
Mjölk/saft? Saft
Ibumetin/alvedon? Alvedon
Katt/hund? Hund
Cykla/gå? cykla

Kärlek/sex? Kärlek
Öl/vin? Öl
Kanin/hare? kanin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!