Britta <3

hej bloggen!!
gissa om jag kom i tid idag noppp heheh 15 min sen :S
kollade min frånvaro för föra året 16 timmar o 10 min heheh sen hadde jag 11 timmar som mamma hadde typ lap eller vad man ska säga :SS hella 27,1 timmar var jag bort de e ju fan mycke :S
men men heheh
idag har jag varit i skolan kolla film idag me assss tråkig film höll på att somna sen hadde vi typ debbat om gud lol o så klart jag e bästa tjejen i klasen på de så skulle alla killar sätga ALLT till MEEE :ÅÅ
sen efter skolan tagga jag till centrum oo möte farmor o vi åkte till stallet hadde min älskling <3333333
de gick ganska bra hahha måste lära mig att va stilla med handen när hästen går i form annars gick de bra :DD
pöss pöss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!