snart stallet

nu sitter jag o målar naglarna ska snart dra till stallet hoppas att jag får min lilla bäbbiis om vi inte ska hoppa då vill jag inte ha henne för jag kommer typ dö då åå de vill jag inte för om jag får henne o vi ska hoppa då vet jag inte vad jag ska göra jag kan nästan lova attt jag jag kommer börja gråta o sitta med en stor klump i magen o må ass dåligt tror inte jag kommer rida då eller så tar jag henne vi får se vad som händer jag kan ju inte sitta o va rädd för att rammla av hella tiden man måste ju göra de minst hundra gånger inanan man blir en bra rytare hahah XD
o jag har ju bara ramlat av 6 men aja puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!